Vi har sedan november 2023 infört STR:s nya system Optima.

Körkortsboken

Körkortsboken används för att plugga körkortsteori.

Ladda ner Appen  antingen på Google Play eller Appstore.

Ska du ta körkort? Då är det här appen för dig!

I appen Körkortsboken finns allt du behöver för att kunna bli en trafiksäker och miljömedveten förare.

• Vi varvar fakta och teori med bilder och illustrationer för att du enkelt ska se och förstå det du läser. Du kan också välja själv hur du vill plugga – genom att läsa, öva eller svara på frågor.
  • Till varje kapitel finns det olika övningar, filmer och frågor där du kan välja fritt vilken del du vill börja med. Allt eftersom du förvärvar ny kunskap så kan du följa din utveckling under delen “framsteg”.
  • I appen kan du också sätta ihop egna test av de delar du vill testa dig på, eller låta systemet slumpa frågor för att likna Trafikverkets prov.

Appen och dess innehåll är framtagen och kvalitetssäkrad av STR Service AB för att du ska vara säker på att lära dig ”allt”.

Du kan välja att köpa tillgång till teorin i fem perioder (1 mån, 3 mån, 6 mån, 12 mån -och 24 mån).

Tänk på! Ange personnumret på den som avser att genomföra teoriutbildningen, om det är ett annat personnummer än för den som betalar. Personnumret är det som kopplar samman betald period med tillgång till teorimaterialet. Tillgången till materialet är alltså personligt och får inte delas med andra.

Klara-provet-Garanti: Eftersom vi är så säker på att vår app gör så att du klarar Trafikverkets teoriprov så ger vi dig en Klara-Provet-Garanti. Klarar du inte teoriprovet så förlänger vi din period kostnadsfritt i 2 månader. Läs mer om garantin här!

Välj önskad PERIOD och betala det BELOPP genom att Swisha till 123 593 24 70 och ange elevens personnummer som meddelande och vilken behörighet.

Inom kort skickas en länk på e-postadress man angivit till skolan. Värdekoden MÅSTE aktiveras inom 12 månader efter genomfört köp och gäller därefter i så många månader man valt.

**Teoriappen Körkortsboken Bil & BE

KÖPS i abonnemangsform -En Klara-Provet-Garanti-. Klarar du inte teoriprovet så förlänger STR din period kostnadsfritt i 2 månader. (Prova GRATIS i 48 timmar)

Värdekoder Period:

1 månad

349:-

3 månader

798:-

6 månader

1150:-

12 månader

1400:-

24 månader

Ordinarie pris är 349 kronor/månad (totalt 8 376 kronor), ett unikt ERBJUDANDE som endast vi Trafikutbildare kan förmedla, går tex INTE att köpa på korkort.nu eller andra ställen.
1600:-